There was an error in this gadget

Friday, November 12, 2010

dah kena....

assalamualkum.

hari ini,trciptalah sejarah hidup suara alam yang akan terus menjadi tinggalan sejarah,hehehe. Penantian yg diimpikan telah dapat direalisasikan oleh seseorang. opss..apa tu? Apa la lagi kalau bukan kaitan dengan entry yang lalu. aku menunggu sapalah follower Suara Alam ni yang ke 50. Maka dengan rasmilah,yang layak untuk diberi penghargaan tersebut tidal lain adalah http://aibat.blogspot.com/ .apalah penghargaan nak saya bagi? hehehe..kpa Derus.apa yang saya mampu beri adalah doa kepada deris moga dipanjangkan umur,dmurahkan rezeki,berkat hidup. dan yang paling penting redha yang Maha Pencipta. terima kasih...ini untuk anda..hheehhee(nak belanja roti canai & teh tarik pun jauh)


tapi kepada follower lain kalian juga tak pernah aku lupa juga. tanpa follower no.1-49 tidak ada juga angka 50 kan? maka kalian juga merupakan blogger yang best......heeheh(puji ckit,) ok la saya,apa pun kepada semua blogger teruskan berkarya dengan wadah yang ada,apa saja yang mahu disampaikan biarlah ikhlas memberi manfaat kepada semau.buatlah yang termampu untuk jadikan diri kita ini selaku pemberi yang baik.

Demi masa. Sesungguhnya manusia itu benar-benar berada dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal shalih dan nasehat- menasehati supaya mentaati kebenaran dan nasehat-menasehati supaya menetapi kesabaran. (al-'Ashr: 1-3)

akhir tintaku,masih banyak lagi yang perlu aku belajar dalam dunia blogger ni.maka bantu dan tegur dipinta untuk aku teruskan berSUARA dalam medan ini. Pesan kepada diri da juga untuk semua isilah masa kita semua dengan sesuatu yang berfaedah agar masa yang ada tidak digunakan untuk melakukan perkara yang melalaikan. teruskan memberi...SUARA ALAM.

No comments: