There was an error in this gadget

Friday, December 10, 2010

negara POLIS

salam mahabbah..
hujan renyai2 membasahi muka bumi sementara ini.hujan dari pagi tadi membuatkan aku tak dapat nak kuar naik motor harini.mungkin sekejap lagi reda la kot hujan ni. kenapa la tetiba saja aku bangkitkan isu polis nih.erm,semakin hari semakin len saja aku tengok seragam polis.macam ada yang tak puas hati saja.mungkin disebabkan berita dalam malaysia kini semalam kot.ea la ada terbaca mengenai isu mahasiswa dicekup.http://www.malaysiakini.com/news/150464bukannya kes dicekup berkhalwat, ini kes demonstrasi amal ja pun.kes nak serahkan memorandum kat putrajaya.mereka wat perhimpunan nak tegakkan keadilan selaku penduduk malaysia yang sedar akan hak2 penduduk.kalau tak wat dengan cara ni.asyik dok diam ja,alamatnya lagi seronok la KERAjaan kita sekarang nak naikkan harga barang.menteri kita tak pa la senang lenang dalam office dengan aircond.mahasiswa yang nak tegakkan keadilan berpanas terik,rtak pasal2 kena cekup hampeh tol. tapi nak salahkan polis pun xbleh la juga.depa pun dok kena bagi makan dengan KERAjaan gak.asal ada demo ja.kena menganjing la dok pi jga orang2 wt demo..tak pa la yang penting keadilan tetap akan di tegakkan.mahasiswa dan pemuda akan terus beraksi..takhbir!

No comments: