Thursday, September 26, 2013

S & O

S & O !!! 25 September 2013 aku menamatkn kontrak bekerja di sana.. terlalu singkat masa aku mentarbiyahkn diri untuk mengutip ilmu kehidupan di sini. apa pun bersyukur sangat la dapat bertaaruf dengan rakan seperjuangan yang datang dari pelbagai latar belakang. 

pertemuan yang singkat telah memberikan memori yang berharga untuk dikenang sepanjang hidup aku. macam2 ragam dapat aku simpan dalam kotak mindaku.. pengalaman yang aku kutip kali ini ada yang boleh mematangkan lagi aku sebagai seorang hambaNYA kerana aku tahu setiap yang berlaku ada hikmah. apa pun...best kot kt S & O "confirm" akan demam rindu haha.. sebab tu la sehari lepas berhenti kerja.. aku panas badan & demam!  

to all my beloved friend.. jumpa lagi jika tiada aral melintang n dmurahkan rezeki untuk kita mengeratkan silaturrahim sesama kita.. setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan.. apa pun marilah kita sama-sama untuk saling mendoakan kesejahteraan sesama ummah :) jom layan lagu ni....hehe salam mahabbah :)






No comments: