There was an error in this gadget

Wednesday, October 21, 2009

Misi Gagal...

Alhamdulillah, bersyukur kehadrat Ilahi kerana masih dapat lagi menghirup oksigen pemberian Maha pemurah dan penyayang di pagi yang indah ini walaupun selepas subuh tadi hujan agak lebat.kenapa la posting kali ni ada 'misi gagal"? heheheh.Jangan timbulkan banyak persoalan yang boleh menyebabkan antum semua pening.Lebih molek fikirkan masalah ummat lain dan soalan yang mungkin keluar dalam exam nanti.
Al-kisah bermula tragedi oktober ni berlaku semalam la kt bandar.Perancangan di buat dh 2 hari.Kononnya nak pergi round kt bandar la 'time"malam....tapi ada satu pasukan khas datang dan serbu ana la plak.Kata mereka dah lama diorang ni mencari ana.Sebabnya ana "melarikan" diri dari kampus.
Tangkapan dibuat dalam jam 9pm cmtu la..'time' 2 ana kt bawah pondok rehat sebelah kiri jalan bertentanggan dengan Hotel Ammassador 2.kongsi sedikit la apyg ana dapat dalam misi yang gagal kali ni.Kallau nak cerita semua dari awal tak larat nk baca nanti..Di bawah pondok 2 ana tengok ad la seorang hamba Allah ni sedang asyik tidur.Awal gak mamat ni tidur.Tanggapan ana mungkin letih sebab bekerja di siang hari taDI..Takpa la biarkan la dia nk rehatkan badan.tak sampai pun 15 saat alih pandangan mamat tu muntah2
perghhh..
rupanya mabuk! Datang la pulak bantuan kecemasan daripada sahabat perjuangan dia la mungkin.Niat mereka nak membantu bawa dia blik la munkin,disebabkan dah terlalu lemah dia rehat dlu la kt bawah pondok 2...faktor mudahnya nak dapatkan benda 2 la ramai remaja labuan ni jadi macam tue.X hbis belajr lagi dh berhenti sekolah..kesian kt mereka ni...Bebas cukai la katakan..
Sedih betul, muda2 dh jadi macam tu.Hrap 1 hari nanti remaja labuan ni sedar la mereka perlu majukan diri dan Labuan.
k la ckup la rasanya perkongsian cerita td...sebenarnya bnyank lagi peristiwa yg boleh dijadikan ikhtbar dan muhasabah diri..
ops...lupa la plak tntang 2 orang ejen khas td.Tapi ejen khas ni pelik la ckit.lepas dapat berkas ana dibawa la kita ni pergi makan durian kat tepi pantai plak tu
Dah la malam..hahhahaa.syukran la ejen khas walupun sorng tu sblum ni takut durian tp malam 2 dia jd hantu durian.hahaha
Lepas makan mereka terus pulangkan ana ke pangkuan kampus dalam jam 10:55pm.Dpat nikmati la jga kehebatan ejen khas 2 drive cuma 10 minit ja dari bandar...mantopp la KIng of drIFter
Sempat la juga berbual-bual dengan ejen tersebut dalam kereta.Banyak tol soalan yang mereka tanya.Macam x puas hati ja??????hahaha
Mereka kenalkan identiti diri masing-masing pada ana ,sorang ejen BDR G4 Adi dan sorng lagi ejen SM G5 Otai...kenal ka?????cari la nanti...
k la ada ruang waktu lagi ana posting lain la...nk minta izin mgundur diri dulu..nk tau cerita slanjutnya kena cari ejen ni/baca dalam blog mereka la..ehhee..

Jumpa lagi di ruangan nanti..
Salam perjuangan!

No comments: