Wednesday, November 24, 2010

mau balik bha...



assalamualaikum WBT

sahabat/ah yang dimuliakn Allah sekalian.mari kita bersama-sama panjatkan rasa syukur kita kepada yang maha pencipta kerana masih lagi diberi peluang dan nikmat bangun semula hari ini untuk terus hidup di atas muka buminya dan menghirup oksigen antara nikmat yang amat diperlukan manusia.

aku merasakan begitu pantas masa berlalu meninggalkan kita.setiap detik waktu yang datang terus berlalu pergi dengan cepatnya. tidak mampu untuk kita hentikan saat tersebut,tidak mampu untuk kita pintas jam tersebut,namun aku mampu katakan kita semua masih mampu untuk mengawal setiap putaran waktu yang datang.kita mengawal,membahagikan dan mencatur setiap aktiviti harian samaada ianya hanya akan membuang masa mahupun membuatkan ruang waktu yang kosong terisi dengan sesutu perkara yang bermanfaat.terpulang kepada individu tersebut bagaimana dia merancang kehidupan sehariannya.

sebenarnya untuk ruangan kali ini,aku hanya nak umumkaan sikit kemungkinana aku tak ada posting untuk minggu ini.bukannya tak ada bahan nak aku kongsikan,masalahnya harini merupkan hari last aku di kampus dan merupakan 'last paper' untuk peperiksaan akhir semester. petang nanti hery nak pergi "terminate" sementara dulu strmyx yang kami guna di umah ni. sebulan juga la kami bercuti,hehee.apa2 pun kena tunggu balik kampung dulu la baru la boleh nak on9 semula.

penerbangan aku 4hb desember 2010,tp aku brtolak ke KK awal sikit la nak berjumpa kawan2 di sana dulu,eheheh.makanya,sempat la jalan2 dulu di bahagian kk,jarang2 la dapat pergi sana,klu ada cuti/nak balik kampung baru la pergi sana./

bha,di sini dulu saja coretan dari jariku ke keyboard laptop untuk entry kali ini.kita ber"cinta" lagi minggu akan datang jika yang Maha Esa masih memberi ruang dan peluang untuk terus bernafas dibumiNya.sebelum tu,mau juga la nak ucapkan selamat bercuti semester dan pulang ke kampung halaman masing2 dengan selamatnya.pesanaan untuk diri dan kepada semua,isi masa kita dengan sesutu yang berfaedah,ingatlah orang tersayang.jangan lupa buat amal kebajikan,niat dan azam saja tidak cukup,amal islami kita semua jagalah sebaik mungkin,moga2 dapt menjadi bekalan akhirat.wassalam.SUARA ALAM.

No comments: